Hur mycket får det kosta?

Barnvagnen är ju en finfin uppfinning. Men hur mycket får den kosta egentligen? Jag har en vanlig, väldigt bra vagn som fyller sin funktion. Köpte den ny när första babyn kom och den har varit bra även till min nya lille. Valde en neutral färg som "passar" till både kille och tjej.

Men nu är det ju så att även här finns det trender. Och då ställer jag mig frågan, hur mycket får det kosta. Har kollat runt lite och det finns ju vagnar som kostar "hur mycket som helst". Har bekanta som absolut ska ha ett visst märke på sin vagn. Trendigt sådant så klart! Vagnen dom har har dom fått lämna in på lagning tre gånger på mindre än ett år, men dom ska fortfarande ha detta märket nu till nummer två. Det finns exakt likadana vagnar som har ett annat dock ej trendigt märke men dom duger inte. Priset är halva mot det trendiga men det är värt att betala det dubbla för märket. Borde inte kvalitet vara mer prioriterat undrar jag då. Är jag gnällig eller är jag logisk, nja, jag vet inte......Avund, nej jag tror inte det. Är väl mer praktisk än trendig kanske. Men jag gillar fortfarande caffe latte!

Kommentarer:

1 Patricia Klinteberg:

Ha en trevlig fredag! ♥

Kommentera här: