Barnvagn till salu......

Har lagt ut min barnvagt till salu på blocket. Ingen har hört av sig! Varför kan man ju undra. Vagnen är välvårdad med alla tillbehör och inte dyr. Och i den rådande finanskrisen kan man ju tro att det skulle vara ett bra tillfälle för alla blivande föräldrar. Men det är väl så att alla vill ha det senaste och tendigaste till sina små. Någon flashig vagn med knallig färg som orange. Troligen har min vagn ett hjul för mycket också. Det är en vanlig duo kombi med fyra lufthjul inte så trendigt, men praktiskt. Ja, ja vad vet jag. Det är ju inte så att jag behöver pengarna, men jag skulle vilja ha tillgång till platsen som den tar upp i förrådet. Hörde om en tjej som skänkte sin vagn till BB då hon bara fick skambud då hon lade ut den till försäljning. Kanske det kan vara ett tips.......

Kommentera här: